אני מודה, טעיתי

17 יול

לפני כמה שנים כתבתי פוסט על כמה שאני סולד מהתכנית כוכב נולד. זה לא שהתחלתי לצפות בתכנית או שאני אוהב אותה בכלל, אני לא. אבל ביום חמישי נחשפתי לתוצאה טובה מאוד של כוכב נולד.

לכל מי שלא יודע, תיאטרון גשר חוגג 20 שנה בימים אלה ומעלה את פסטיבל האנגר גשר שנגמר היום. באופן די מקרי התגלגל לידי כרטיס לפסטיבל ושוכנעתי להגיע להופעה של מרינה מקסימיליאן בלומין הלא היא תוצר של אותה התכנית. מלכתחילה הייתי אנטי, האליטיזם שלי מראש פסל כל מי שצמח בכוכב נולד, סנוב שכמותי וודאי לא יכול להנות מזה. אבל לא היו לי תכניות אחרות, כבר הייתי בת"א עד מאוחר בשביל העבודה ובאופן כללי אני מאוד אוהב הופעות חיות, במיוחד כשאני מקבל כרטיסים חינם. אז הלכתי.

מה אומר? וואו, באנגלית קוראים לזה Blown Away, נדהמתי, גברת מקסימיליאן בלומין שרה מכל הלב עם המון רגש והמון עצמה בקול שלה, בהופעה לא מאוד ארוכה אך מרשימה ומגוונת התרגשתי, צחקתי, שרתי והכי חשוב ממש ממש נהניתי. מה אגיד, אני אוכל מטפורית את הכובע, הגברת פשוט מוכשרת בטירוף ואני מאחל לה המון המון בהצלחה, עוד אוהד כבר יש לה ואם היא יכולה לשכנע סנוב אליטיסט מסריח כמוני, וודאי יש לה עתיד.

למי שלא הבין, אם יוצא לכם לשמוע את המופע שלה –  "אקספרימנטל" שמו – אז אני ממליץ.

3 תגובות to “אני מודה, טעיתי”

  1. סלונים יולי 17, 2010 בשעה 19:47 #

    אז זהו, שלא טעית בכלל…
    ממ"ב היא זמרת ענקית אבל לכנות אותה "תוצר של כוכב נולד" זה יהיה עוול לבלוג שלך.
    היא התחילה להופיע עוד כשהייתה בת 12, למדה מוזיקה בבית הספר לאומנויות בת"א, עבדה עם יהודה עדר, הייתה טאלנט של תיאטרון הקאמרי (שיחקה שם בשתי הצגות), השתתפה בשתי הצגות בפסטיבל עכו – אחד מהם נשא מוזיקה מקורית שלה… ורק אחר-כך טדי הפקות גנבו אותה לכוכב נולד. במילים אחרות, לא טעית… מדובר במכונה משומנת היטב שמלהקת אנשים מוכשרים לצד "פרצופים יפים" (אלה שזוכים בסוף) – ומי שמביא את הכי הרבה רייטינג, מנצח

  2. Gidi יולי 17, 2010 בשעה 19:52 #

    סלונים, כל מה שאמרת נכון מאוד.
    זה לא סותר את העובדה שהדבר הראשון שאנשים שלא בקיאים בכל האינפורמציה (וזה הרוב) חושבים עליו בקשר אליה הוא כוכב נולד, אני יודע את זה כי זה מה שאני חשבתי וכמוני אחרים שסיפרתי להם שאני הולך/הלכתי להופעה שלה, אז אי אפשר להתעלם מהקשר של כוכב נולד להצלחה שלה, או לפחות לתפיסת הציבור לגביה.
    בכל אופן, היא אכן זמרת ענקית ושיהיה לה בהצלחה רבה.

  3. רונן יולי 20, 2010 בשעה 10:52 #

    הופעה מדהימה מאוד נהנתי
    אך אם הייתי יודע שזה יתחיל לפני הזמן
    כשבאתי ב21:27 ההופעה כבר התחילה
    ויסתיים ב22:30
    ושיבטלו את המסיבה לא הייתי מגיע.

להשאיר תגובה

