חוזרים הביתה

18 מאי

טוב, ליאור כבר הסביר את חזרתנו לוורדפרס ולכן לא ארחיב, רק אציין שאם יש אדם שבאמת עוקב אחרינו והלך איתנו לבלוגלי וכעת חזר. אז אנחנו מאוד מעריכים אותך ומתנצלים על הטרטור, אנחנו באמת מעריכים אותך, תבוא נקנה לך גלידה. מעבר לזה, אני רק אציין שהמעבר חזרה היה ארוך בהרבה מהרצוי ולכן לא כתבנו כלום כבר הרבה מאוד זמן, את הנושא הבא רציתי לכתוב כשהוא התפרסם אבל הבלוג היה בחבלי לידה מחודשת ולכן זה אולי ירגיש קצת לא מעודכן.

בכל אופן, לאחר ההקדמה הארוכה, אני רוצה להתייחס למשהו שביבי אמר לפני כמה ימים. אני לא יודע אם מישהו זוכר, אבל ביבי דיבר על הבנייה ברמת שלמה ביחס לקשרים שלנו עם האמריקאים. הוא הבהיר (כמו שהוא הסביר לביידן, מסתבר) שעניין רמת שלמה למעשה רק אושר עכשיו והבנייה תחל עוד כמה שנים (לא זוכר את הציטוט המדוייק).

מה שאני לא מבין זה איך ביבי לא הרגיש טיפש כשהוא אמר את זה ואיך לאף אחד אחר זה לא דגדג? מה בעצם ביבי אומר – זה לא שיש שם עכשיו דחפורים, כבר הקבלן שילם מקדמות, העסיק עובדים, אני לא יכול לבטל בנייה כשהיא כבר עומדת להתחיל, אנשים מחכים לבתים האלה – זה היה יכול להיות כמעט לגיטימי. לא, ביבי למעשה אומר – מה זה משנה, הרי כל השיחות קרבה הזה זה בולשיט, כולם יודעים שאף פעם לא יהיה שלום ובינתיים אנחנו ממשיכים להשתלט על עוד שטח שהחוקיות שלו מוטלת בספק – הוא אמר את זה לקראת פתיחת שיחות הקרבה, איך זה נראה לך הגיוני?

אין לי ציפיות גדולות מביבי, אבל לצחוק על האמריקאים בפנים ככה? זה נשמע אפילו רע בשבילו.

תגובה אחת to “חוזרים הביתה”

  1. tsoof מאי 19, 2010 בשעה 22:05 #

    סליחה, אבל מה חדש? כל מה שמצוי תחת הכותרת "תהליך השלום" בעשור האחרון זה אורגיה של כמה כאילו עם שתיים או שלוש בחאווה.

להשאיר תגובה

