נושא קטן וקרוב ללבי

15 אפר

גידי

 פוסט קטן, בלי מטרה מיוחדת. לפני כמה ימים ראיתי כתבה ב-ynet לגבי סרטי אקשן חדשים שיוצאים, בכתבה הוזכרו שלושה סרטים, אני רוצה להתייחס לשניים: "The Expendables" ו- "The A-Team". מה שמעניין אותי באופן אישי לגבי שני הסרטים האלה הוא לא בהכרח הסרט עצמו (למרות שאני בטוח אראה את שניהם ולא מעניין אותי בכלל כמה הם טראשיים), אלא שני שחקנים לא מוכרים, אך בעלי רקע דומה, שעושים בהם תפקידים קטנים יחסית.

מדובר ברנדי קוטור המשחק בThe Expendables – בתור עוד אחד משכירי החרב כנראה, וקווינטון "רמפייג'" ג'קסון, הממלא את הנעליים הגדולות של מיסטר טי ומשחק לא אחר מאשר את B.A. Baracus. שני אתלטים מקצועיים מספורט בשם Mixed Martial Arts (בקיצור MMA), שלמעשה מאחד בתוכו במסגרת חוקים מינימלית את כל אסכולות ספורט הלחימה יחד. הספורט מוזכר לעיתים בבלייזר ובעוד כמה אפיקי תקשורת בארץ, אך עדיין לא השתרש במיינסטרים. אני מאוד אוהב את הספורט ועוקב אחריו באדיקות, העניין שלי בספורט נובע הן בבחינה הטכנית והן בבחינת ה-Entertainment Value שלו, ואני ממליץ לכל מי שאוהב ספורט קרבי (אגרוף, היאבקות, ג'ודו, קראטה, אגרוף תאילנדי וכיו"ב) להתעניין, וגם למי שלא אוהב, כדאי, אולי תופתעו.

מה שיפה בעיני בעובדה ששני החבר'ה האלה מנסים את מזלם במשחק – והפעם לא בסרטי דרג ז' ללא תקציב – הוא שהספורט שהרבה שנים נחשב לאלימות לשמה, מצליח להופיע יותר ויותר במיינסטרים, זה התחזק כשבעונה שעברה הופיע אתלט אחר, צ'אק לידל שמו, ברוקדים עם כוכבים וממשיך בנוכחות הגדלה של הספורטאים הללו בקולנוע.

הסיבה היחידה שאני כותב את הפוסט הזה היא כי ynet לא שמו לב לכפילות הקטנה הזאת, אז חשבתי לציין את העניין – זה שיש לך בלוג, לא אומר שתמיד תמיד תמיד חייבים להתלונן בו, נכון?

ושיהיה יום עצמאות שמח לכולנו!

כתיבת תגובה

