צאו לי מהצלחת

1 אפר

 (ליאור)

1. חמצגר

החוק החדש שאוסר על רשתות המזון לא רק להציג חמץ בפסח אלא ממש מונע את המכירה שלו בקופה הוא חתיכת חוצפה של כפייה דתית שעצבנה אותי כפי ששנים לא התעצבנתי על כפייה. אני דווקא שומר חמץ באופן עקרוני, אבל בגבולות הסביר – אני לא אוכל לחם, פיתות ומוצרי חמץ ברורים, אבל לא ממש אכפת לי אם על ממרח העגבניות המיובשות שלי יש חותמת של כשל"פ. אתמול ניסיתי לעשות קניות עם אשתי בסניף חצי חינם בפתח תקווה. מדפים שלמים היו מכוסים ומוסתרים, כולל מיני ממרחים ומוצרים שכל קשר ביניהם לבין חמץ מקרי ביותר. כשהגענו איתם לקופה, הקופאית פשוט לא הצליחה להעביר אותם בקופה.

נכון, היו סימנים מקדימים, היו דיבורים על זה שהנחייה / תקנה / חוק חדשים לא יאפשרו את העברת החמץ בקופות, אבל זה עבר לידי. זה היה מעצבן כששמעתי על זה, אבל לא האמנתי שזה באמת יקרה. בכל זאת, אנחנו לא אירן. ופתאום זה אמיתי, ממשי – הכפייה הדתית בשליחות הרב מצגר נכנסה לי עמוק לצלחת ותפסה אותי בגרון כפי שאף אוטובוס בשבת לא עשתה. אני עצבני, אני רעב, ואני כועס שהייתי צריך לנסוע לטיב טעם ולשלם 40% יותר על פאקינג ממרח.

אנחנו עושים עוד ועוד צעדים בדרך למטה, ואני כבר מתחיל לתהות אם יש בכלל אפשרות לעצור את ההידרדרות הזו.

2. לא מצחיק

מישהו באגודת הסטודנטים חשב שזה יהיה משעשע לשלוח לציבור הסטונדטים בחופשת הפסח הודעה לפיה מיד אחרי פסח יוצאים בשביתת מחאה. אמנם מהר מאוד התברר שזו מתיחה, אבל החוצפה של האגודה פשוט מרתיחה את הדם. אנחנו לא כלי משחק של ילדים שרוצים להיות פולטיקאים, ובטח לא שורה בבדיחה של קומיקאי גרוע. אי אפשר לבוא לסטודנטים שבעי שביתות שכבר איבדו כמה וכמה חופשות קיץ לטובת שביתות שלא השיגו את המטרות שלהן, ולצחוק שיוצאים בעוד שביתה. זה כבר לא מצחיק וזה דומה לצעקת "זאב, זאב". ב-ynet מדווחים שיו"ר האגודה לא עונה לטלפונים מאז המתיחה. בצדק. מי שאחראי לבדיחה הלא מוצלחת הזו שהצליחה אנשים רבים צריך לתת את הדין. לא מספיק שהאגודה מטרטרת אותנו בלי הישגים אמיתיים, היא עוד מעיזה לצחוק אותנו. חוצפה. אין מילה אחרת.

תגובה אחת to “צאו לי מהצלחת”

  1. שרון אפריל 7, 2010 בשעה 14:03 #

    קרה לי את אותו הדבר שנה שעברה.
    חיפשתי לשווא חלב מרוכז כזה שנמכר בפחית לצורך הכנת קינוח.
    בסופו של עניין הוא התחבא מאחורי הניירות המסתירים (השם ישמור) את החמץ.
    כמובן שלאחר שוידאתי שאין אף סדרן באיזור שלפתי את הפחית משם.
    אבל בקופה אמרו לי שלא ניתן לקנות את המוצר כי אינו כשר לפסח.
    פאקינג חלב מה לא כשר.
    ובכן מסתבר שכיוון שהחלב מיוצר בחו"ל ונשאב מפרות הולנדיות לא כשרות, שאוכלות עשב לא כשר לא עלינו, לא ניתן לרכוש אותו.
    😕 😕 😕 אכן טמטום לשמו

להשאיר תגובה

