מפריע לי, אני אפריע לך

18 מרץ

גידי

לפני כמה ימים עלתה בפני שאלה בנוגע למקומות בתיאטרון, האם אדם שמאחר להצגה ומקומותיו נמצאים באמצע השורה צריך להיכנס להקים חצי שורה כדי להתיישב. התשובה שלי היא מאוד פשוטה, לא!

ברור, שבעמי אני חי וגם אני אדם עסוק, כפועל יוצא מהיותנו אנשים עסוקים, אנחנו מאחרים לפעמים למקומות ולרוב לאיחורים אלו יש חובות שהן נושאות בהן. אבל בעוד הקמת אנשים שטרחו והגיעו בזמן בקולנוע היא אולי לגיטימית (היא לא, אגב), בתיאטרון אתה מפריע גם לאנשים שעל הבמה. כשאתה מפריע לאנשים שעל הבמה, שאותם באת לראות אתה מפריע להופעה ולמעשה מפריע לכולם. האמת שזו לא שאלה קשה, הצגות אף פעם לא מתחילות בשעה הנקובה, יש מספיק זמן לכל המאחרים הכרוניים, הפתולוגיים ושאר הנתקעים בפקקים להגיע בזמן.

היה ואיחרת, אין מה לעשות – התיישב בשקט בצד, והשתדל לא להפריע לשאר הקהל, בהפסקה אתה מוזמן לשפר את מושבך לעבר המושב שרשום על הכרטיס. האמת היא שבעקרון סדרנים אמורים לאכוף את הכלל הזה, אבל לעם ישראל יש נטייה להתעלם מהסדרנים. אז בואו אנחנו נשתדל להיות אנשים טובים, נגיע בזמן, ולא נפריע.

באותה הזדמנות הייתי רוצה לעודד את עם ישראל ללכת כמה שיותר לתיאטרון, יש המון הצגות מאוד טובות ושלל מבצעים, באמת חבל שיש אולמות שמציגים בפני קהלים חצי מלאים במקרה הטוב. תלכו לתיאטרון, זה טוב לנשמה, רק תגיעו בזמן.

כתיבת תגובה

