רפואה משלימת הכנסה

20 פבר

גידי

זה מעצבן אותי, זה מאוד מעצבן אותי. אתמול בלילה הסתובבתי ברחובות ת"א וראיתי מבנה לא קטן באיזור רחוב ארלוזורוב כשעליו היה שלט ועליו המילים "כללית רפואה משלימה". כמובן שקיום רפואה משלימה בקופות החולים איננו דבר חדש, וכמובן שזה קיים בכולן, אבל זה לא אומר שצריך להשלים עם זה. כי העובדה היא שכספי המיסים שלנו מממנים את הקשקוש הזה!

אני לא אתחיל עכשיו בדיון המיותר על למה רפואה לא מוכחת היא חסרת ערך, ולמה אין לה מקום במוסד רפואי אמיתי (או בחברה נורמאלית בכלל), יש מספיק אנשים אחרים שאמרו את זה ואומרים את זה טוב ממני, מישהו אמר ריצ'רד דוקינס? ג'יימס רנדי? ושאר אנשים טובים שעושים עבודת קודש ראויה לשמה.

אני רק רוצה לשאול למה אני חייב לשלם במיסים שלי על השטויות האלה? מספיק גרוע שאנשים מאמינים להבלים שמוכרים להם, אבל אני לא, ואני לא רוצה לממן את זה.

אין לי הרבה מה להוסיף לעניין הזה, אז הנה תשובה טובה.

כתיבת תגובה

