איזה המבורגר יותר משתלם

15 ינו

אחרי תקופה מאוד ארוכה אכלתי היום המבורגר במקדונלד'ס. זה קרה באוניברסיטה, הייתי רעב ובשסק היה תור מאוד ארוך.

האמת, הופתעתי לטובה. זה לא היה המבורגר טוב במיוחד, אבל גם לא גרוע. המחיר היה 24 שקלים וזה כיסה מק רויאל ושתייה גדולה. והאוכל הגיע מאוד מהר, תוך דקה.

כשאני משווה את זה לכל רשתות המבורגריות ה"גורמה" כמו מוזס ובלאק (ופעם גם אגאדיר, אבל הם ממש הדרדרו בעייני) אני חייב לתהות. אמנם ההמבורגר גורמה הרבה יותר טעים, אבל גם הרבה יותר יקר, ולוקח לו הרבה יותר זמן להגיע מרגע ההזמנה.

סתם משהו שחושבים עליו כשיש פתאום זמן פנוי בהפסקות…

6 תגובות to “איזה המבורגר יותר משתלם”

  1. maya567 ינואר 15, 2009 בשעה 15:49 #

    לך ללייט נייט של מוזס. 33 שח להמבורגר שווה באמת עם תוספת בצד. אם יש לך Moses friends אתה מקבל עוד איזה צ'ופר (קינוח או מנה ראשונה מיוחדת) וגם 10% הנחה (כלומר, 30 שקל סהכ).

    בתאבון

  2. תמי ינואר 15, 2009 בשעה 16:58 #

    אני דווקא מאוד אוהבת את אגאדיר . אני חושבת שהדיאנא של אגאדיר מספר אחד.
    דרך אגב אפשר גם להזמין אגאדיר דרך האתר החדש והמדליק שלהם 🙄

  3. ניימן ינואר 15, 2009 בשעה 17:30 #

    חברים שלי שונאים שאני עושה את זה, אבל הילד הקטן שבי מתעקש לתקן: סשק. הם בחרו את השם הכי לא זכיר בעולם לקפיטריה :]

  4. ליאור ינואר 24, 2009 בשעה 17:24 #

    סליחה על העיכוב בתגובה, עניינים בוערים כמו קיום בסיסי וכאלה… 🙂

    @מאיה: הלייט נייט של מוזס התייקר מפחות מ-30 שקלים ונדמה לי שההמבורגר הצטמק. אבל הוא עדיין הבחירה הראשונה שלי. אני בשוק מהמחיר המטורף שהם רוצים בשביל כרטיס חבר – 100 שקלים. למה מי מת?

    @תמי: בפעמים האחרונות שאכלתי באגאדיר בשנתיים האחרונות היה דוחה. ההמבורגר היה פעם סחוסי פעם מפוצץ שומן. אני עליהם ויתרתי.

    @ניימן: סשק או סשק – הם העלו מחירים בצורה מטורפת בחופשת הקיץ, ואיכשהו אף פעם אין להם בגטים לשניצל, למרות שזה עדיין מופיע בתפריט. דווקא החומוס במשפטים מפתיע יחסית לטובה, אבל יקר בטירוף. 20 שקל למנה וצריך לשלם בשביל תוספת פיתות. עלי קרוואן מתהפך בקברו.

  5. maya567 ינואר 25, 2009 בשעה 8:37 #

    ליאור אנחנו גם הופתענו מהמחיר הגבוה – אבל זה ממש משתלם. אתה מקבל 10% הנחה על כל השולחן, גם אם אתה מגיע עם עוד 10 חברים ורק לך יש את הכרטיס. ובכלל ההמבורגר שלהם פשוט מצוין.

  6. מתנות יולי 29, 2009 בשעה 0:09 #

    בדיוק! אם כבר פאסט-פוד, אז שיהיה פאסט.

להשאיר תגובה

