שירותיות סלקטיבית

23 ספט

(גידי)

 

 

 

להלן סיפור אמיתי: לפני כמה ימים הסתכלתי על מצב חשבון הבנק שלי ונוכחתי לגלות שבנוסף לכל הפעולות הצפויות הייתה שם הפקדה בשווי 1,000 ש"ח, במזומן שנעשתה בבנקט. הפעולה הזאת מאוד לא מתאימה לפעולות שנעשות אצלי בחשבון, אבל בכ"ז שאלתי את אבא שלי, אח שלי ושאר חיות אחרות לבדוק אם מישהו מהם טרח להפקיד לי במזומן 1,000 ש"ח בחשבון, אחרי שכולם כפרו באשמה, החלטתי להתקשר לבנק ולתהות על מהות ההפקדה התמוהה.

 בשיחה שנערכה ביני לבין הבנקאי/מוקדן, הבהרתי לו את הפתעתי מההפקדה והוא ניסה לשאול אם יכול להיות שמדובר בנדיבות של מישהו שלא חשבתי עליו או משכורת שהיו חייבים לי או משהו, לאחר שהסברתי לו שלא נשמע לי הגיוני כל העניין וביררתי את זה לפני שהתקשרתי אליהם. גם שאלתי אם אולי מדובר בהפקדה שבה המפקיד או הפקיד טעו בספרה במספר החשבון או משהו כזה, הוא התחייב שמה פתאום הם הרי בודקים את השם (נו באמת…), לבסוף הוא אמר: "בסדר, אני שולח כאן הודעה לסניף שלך לבדוק את זה והם יתקשרו אלייך מחר עם תשובה". השיחה הזו נערכה ביום א' בשעות הערב המאוחרות…

לפני שאני ממשיך אספר שבשנה שעברה הייתה לי תקרית עם כספומט תקול שהחליט לבלוע לי את הכרטיס וניהלתי שיחות מרובות עם המוקדנים של בנק הפועלים שהתחייבו בפני כי אחרי הודעה שנייה מהמוקד הסניף חייב לחזור אליי תוך 24 שעות, עד היום לא חזרו אליי מהסניף, ולמעשה עד שלא הלכתי אישית לסניף וצעקתי עליהם, לא קיבלתי יחס סביר…

לעומת זאת, במקרה הזה, ביום שני בבוקר היה לי שיעור השלמה מ9:00 עד 13:00, בזמן הזה היו לי 4 שיחות שלא נענו מהבנק שלי, והודעה מוקלטת… כשנגמר השיעור ועניתי (בטלפון החמישי!) דיברה איתי הבנקאית מהסניף, הסבירה לי שבאמת נעשתה טעות והם יתקנו אותה ואני אראה את החיוב בחשבון, ואפילו תודה מפורשת על הגינותי לא קיבלתי… מדהים באיזה עקשות מתייחסים אלייך כשהבנק חשוף לתביעות מהלקוח  האחר שכנראה איבדו את האלף שקלים שלו, לעומת בעיות כרטיס האשראי שלי. או זה או שבשנה האחרונה השתפר משמעותית השירות בבנק הפועלים. מה נראה לכם?

2 תגובות to “שירותיות סלקטיבית”

  1. ליאור ספטמבר 24, 2008 בשעה 21:01 #

    פראייר

  2. bimba ינואר 4, 2009 בשעה 7:38 #

    אם כבר מדברים על שירותיות סלקטיבית…
    מה שהיה לך בבנק הפועלים זה כלום לעומת מה שהיה לי בסינמה סיטי.

    ביום חמישי הזמנתי כרטיסים לסינמה סיטי דרך האינטרנט (אחד פלוס אחד של אמריקן אקספרסס)
    ההזמנה היתה קלה מאוד ובחרתי את המושבים הטובים ביותר שבאולם 1 המפואר.

    5 שניות (אולי אפילו פחות) מסיום ההזמנה נודע לי שלחברים שלנו יש בייביסיטר ולכן עדיף לצאת מלראות סרט.

    אני חסיד גדול של כלל ה- 5 שניות לכן האמנתי שניתן לעשות UNDO ולהחזיר את הכרטיסים.
    עכשיו, נראה אתכם מצליחים להגיע למענה אנושי בסינמה סיטי!!! אני לא הצלחתי.
    הדבר פשוט בלתי אפשרי. להזמין כרטיסים קל מאוד – לבטל בלתי אפשרי
    👿 👿

כתיבת תגובה

