מפלצת בנוה צדק

17 אוק

(גידי)

 

אוקיי, אני לא מעודכן, אני מודה. רוב השנה אני בי-ם, ושאר הזמן אני לא נכנס עם הרכב לת"א, כל זה למרות האהבה הגדולה שלי לעיר. אבל מה זה הדבר הזה? נסעתי ליפו ולתדהמתי אני רואה מגדל עצום, מתנשא ליותר מ30 קומות ו צבעו אפור. פניתי לליאור שנהג ושאלתי אותו למה בנו כלא בנוה צדק? ועוד אחד כל כך גבוה. הוא החל להסביר לי שזה הולך להיות הצבע הסופי של המבנה.

אוקיי, אני תומך בחדשנות ואני מבין שאני לא חי בוואקום ומגדלים הם כנראה הצורה היחידה שמישהו יגור בה בעתיד (סטייל האלמנט החמישי), אבל משם מתחילים מנווה צדק?מהשכונה הכי יפה בת"א, הכי ותיקה, הכי מיוחדת? פעם אחרונה שהייתי בסיור בת"א, המדריך נתן לנו סדרה של קוריוזים על השכונה וההיסטוריה שלה, ודרכה ההיסטוריה של ת"א, כפועל יוצא ההיסטוריה של הקמת מדינת ישראל. כשהסתכלנו על קו החוף המפורסם מנקודת התצפית הקלאסית ביפו העתיקה, הוא אמר משפט שעדיין מהדהד בי, ת"א ובפועל כל רצף ההתיישבות של גוש דן, השרון וגם מדרום לת"א, עד נתניה בצפון וראשל"צ בדרום, הם הם הגשמת החלום הציוני, הם אולי לא תכננו את זה ככה, אבל זאת הוכחה לחיים אמיתיים במדינת ישראל ונווה צדק, חבר'ה שם זה התחיל.

אז לבוא ולתקוע שם צלקת בגובה 42 קומות, בין הבתים החמודים עם הגג האדום, עגנון גר שם ראבק, מה אתה תוקע שם מגדל? ועוד אחד כל כך מכוער?, חתיכת מטומטם, לא יכולת לשים אותו במקום אחר?

כתיבת תגובה

