אני קרוקסינל גאה

7 אוג

ככה זה באופנה, הלהיט של השנה הופך לפאסה של השנה שעברה במהירות מסחררת. נראה כאילו רק אתמול מחלתי על כבודי ורכשתי לי זוג קרוקס אדומות ונוצצות, תוך שאני נפרד בחוסר רצון בולט מ-199 שקלים שהרווחתי בעמל רב. והנה, אחרי שהיו המפגע הוויזואלי שלא יכולת להתחמק מלהיתקל בו רק בקיץ שעבר, הפכו הקרוקס שלי למושא לעג וביקורת המוניים. מילא שקוראים להן מכוערות, מדובר בלא פחות מציון עובדה, אך מה שקומם אותי עד כדי נטילת מקלדת לידיים הוא דווקא הכינוי הנדוש "קרבן אופנה".

למונח שימושים רבים, אך זה שאני מזדהה עימו יותר מכל הוא זה הקובע כי קרבן אופנה הוא אדם שמוותר על הנוחות האישית שלו (ודברים אחרים) על מנת להיצמד לצו האופנה. כך למשל, בעיני, לובשות הסקיני ג'ינס למיניהן או אנשים שמתעקשים להידחס לבגדים הקטנים בכמה מידות ממידתם. דווקא הקרוקס לא עונות להגדרה זו.

בשל נקודת ההתחלה הוויזואלית הנחותה שלהן (הן מכוערות, נורא), קשה להגיד שקניתי אותן בגלל המראה שלהן. מה שמשך את מכריי שרכשו קרוקס, ואני ביניהם, הוא הנוחות שלהן, ולא חלילה המראה. הנעליים המכוערות האלה פשוט נוחות. הן רכות, הן חוסכות לי את השטות בין האצבעות והן ממש קלות. זה הכל. כשקונים משהו בגלל הנוחות שלו ולמרות העיצוב החיצוני הדוחה שלו נראה לי שמדובר בהיפוך מושלם של המונח "קרבן אופנה", שוב, כפי שאני מבין אותו.

אתם חושבים שהנעליים שלי מכוערות? שאני חלק מעדר? זבש"כם. נוח לי, קל לי ולמרות המחיר המפוקפק שגובל בקרטל, מדובר באחת ההוצאות היותר מתגמלות שביצעתי בשנה ומשהו האחרונות. וכן, הן מכוערות, ושאף אחד לא ינסה להכחיש את זה.
(ליאור)

2 תגובות to “אני קרוקסינל גאה”

  1. ביאטה אוגוסט 7, 2007 בשעה 19:18 #

    כן, זה מכוער, והנימוקים שלך למה לקנות את זה – נשמעים תירוצים….

    דיי, זה מכוער. 😛

  2. ליאור אוגוסט 7, 2007 בשעה 21:34 #

    אני לא ממליץ לך לקנות את זה או לא לקנות את זה. ברור שזה מכוער, אבל זה נוח, ועצוב לי שעבורך "נוח" על פריט לבוש נשמע כמו תירוץ. אגב, אני בטוח שלשים איילניר וצללית זה ממש כיף.

להשאיר תגובה

