סיפור לקוח: להתראות ותודה מהדגים

9 יול

דגי האקווריום שלי חייבים תודה גדולה לשירות הלקוחות הבלתי יעיל של 012 קווי זהב. הודות לשעה שנאלצתי לחכות על הקו עד לקבלת משהו שמזכיר עזרה, הדגים זכו לניקיון באקווריום. בכל זאת, צריך למצוא משהו לעשות בזמן האבוד, והאקווריום חיכה כבר הרבה זמן שיצחצחו לו את הזכוכיות ויסלקו את צבעי האובונטו מדפנותיו.

ככה זה, בשיא תקופת המבחנים, שעה אחרי שגיליתי שיש לי רק יום ולא יומיים ללמוד לבחינה הבאה. ובמקום לחרוש על הרנסאנס האיטלקי מצאתי עצמי מבלה כשעה בטלפון עם הנציגים האדיבים אך לא ממש יעילים של012. או לפחות עם מנגינת ההמתנה של החברה. הסיבה לייבוש: מספרי הטלפון של המוקדים הטלפונים השתנו בלי לעדכן אותנו, הלקוחות (ולמה שיעדכנו?), ונאלצתי להיות מועבר בין שלושה מוקדים שונים עד שהגעתי למישהו שהצליח לעזור לי. בסוף, אגב, הבעיה נפתרה, והמוקדן בעל המבטא הרוסי הכבד הודה כי הבעיה היתה "אצלנו" ולא "אצלך". לפחות זה.

(ליאור)

Advertisements

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: