סיפור לקוח: הוט עשו "טעות"

26 יונ

סיפור קצר שמראה למה כדאי לעבור על החשבונות החודשיים: לסבתא שלי שליט"א יש מנוי להוט. סידרנו לה משהו נחמד, 3 חבילות ערוצים בפחות מ-200 שקל. לפני מספר חודשים היא עברה דירה. הוט שלחו טכנאי חביב שעשה עבודה מצוינת וחיבר לה את כל הטלוויזיות לכבלים במקום החדש, ללא עלות. הבחור הזה עבד כל-כך נקי וכל-כך מדויק, ובעיקר היה הרבה יותר מוצלח מהשיפוצניק הפרטי שסבתא שכרה.

חלפו להם חודשיים, והנה הסתבר לי שהוט החליטו חד-צדדית להעלות את הגבייה החודשית בקצת יותר מ-20 שקלים. עיון קצר בחשבונות והשוואתם לחשבונות עבר הראה, כי בהוט פשוט החלו לחייב משום מה על מספר רכיבים בחשבון שעד כה יתנו במגרת התשלום הכולל. או בקיצור, בלוף.

אחרי שיחה קצרה עם מוקדנית השירות, שהתעקשה ש"על הדברים האלה צריך לשלם", בהוט הבינו שעשו "טעות", והודיעו כי הסכום יוחזר בחשבונית הבאה, או לכל הפחות בזו שלאחריה. כך יצא שנתנו לחברת הכבלים הלוואה קטנה של בין 40 לקצת יותר מ-60 שקלים (תלוי בחודש ההחזר).

בהוט, כמו שקורה לעתים בכל חברה נותנת שירות אחרת, "עשו טעות", טעות שהתגלמה בהעלאת הגבייה החודשים בקצת יותר מ-10%. בינינו זה לא באמת מנה אם מדובר בטעות שנעשתה בתום לב או בחמסנות לשמה. אני בטוח שסבתא שליט"א היא לא הלקוחה היחידה ש"טעו" איתה, ואני בטוח שלקוחות רבים אחרים לא מודעים להלוואות הקטנות שהם נותנים לספקי השירות שלהם. אז תעברו על החשבונות שלכם, יכול להיות שמישהו לוקח מכם כסף שלא באמת מגיע לו.

(ליאור)

Advertisements

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: