חברת החשמל יודעת על מה להוציא את הכסף

18 יונ

חברת החשמל שלנו (כן, אנחנו עדיין הבעלים שלה) מכפילה את תקציב הפרסום שלה, שיעמוד מעתה על 35 מיליון שקל (ידיעה ב-Ynet). מטרת הקמפיין היא להמשיך במגמה "לחנך" אותנו, הציבור, לחסוך בחשמל.

את סלידתי מהחברה הממשלית הזו כבר הבעתי, ולכן אין טעם לעשות זאת שוב. אבל קשה להתעלם מהיריקה בפרצוף שראשי חברת החשמל מטיחים בנו. תקראו זאת שוב: הולכים להשקיע בלחנך אותנו, במקום בהתייעלות, ביטול ההטבות המפליגות והמושחתות, או, רחמנא ליצלן, תכנון פתרונות ברי חיים. אפשר, כמו שחלק מהמגיבים לידיעה ב-Ynet אכן עשו, להצביע על הטיפשות של מונופול לפרסם את עצמו, אך אני מאמין שמדובר פשוט בהכנות לקראת פתיחת השוק בעתיד, רחוק או רחוק עוד יותר.

מילה רעה מגיעה גם לכתבי אתר Ynet, שפשוט פרסמו הודעה לעיתונות כלשונה בלי העברת ולו מילה אחת של ביקורת.

תפסיקו לזלזל בנו, תפסיקו לבזבז את הכסף שלנו. התייעלות או הפרטה, עכשיו.

(ליאור)

Advertisements

3 תגובות to “חברת החשמל יודעת על מה להוציא את הכסף”

  1. בן אבויה יוני 18, 2007 בשעה 17:06 #

    מסכים עם כל מילה, חוץ מהקביעה שאנחנו הבעלים של החברה. וגם זה נכון במובן מסויים. טוב שמישהו עושה את העבודה ומתריע על הדברים האלו.

  2. ליאור יוני 19, 2007 בשעה 1:29 #

    בן, תודה על המחמאות. אנחנו, הציבור, אכן הבעלים של החברה, כל עוד היא חברה ממשלתית.

  3. מוטי יוני 19, 2007 בשעה 11:04 #

    מילים בסלע – כל תוספת מיותרת. האם זו הפעם האחרונה שמכניסים לנו יד לכיס ?

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: