רכבת ישראל: לפחות אין הפתעות

27 מאי

servianski omer (CC by)אחרי חודש של שביתה שבתי לראשונה לנסוע ברכבת ישראל. בכל זאת, להיות בת"א ב-8:00 ביום ראשון, לא נראה לי שנסיעה ברכב היא רעיון כל-כך טוב. אני יודע שאין סיבה אמיתית לצפות שבמהלך החודש וקצת הזה רכבת ישראל תשתפר, אבל היה מתסכל מתמיד להתייבש שוב, בפעם האלף, במפגש רכבות בן כ-10 דקות בני ברק. לא שיש לי משהו נגד בני ברק, כן?

עדיין לא ברור לי למה רכבת ישראל לא פותרת את הברוך הקטן הזה כמו כל-כך הרבה אחרים, או לפחות מיידעת את נוסעיה באיחור הלא-צפוי-הקבוע הזה באמצעות לוח הזמנים שלה. מילא שאתם תוקעים אותי בבני ברק, לפחות שתהיה לכם הגינות להודיע על זה מראש.

אבל אם חשבתי שבני ברק תהיה האכזבה היחידה טעיתי. אחרי עצירה בת 10 דקות בעיר האורות פינקו אותנו בעצירה נוספת, גם היא בת 10 דקות, באמצע הדרך בין בני ברק לאוניברסיטה. איזה כיף! כמעט כמו הפעם שהרכבת נתקעה באותה נקודה ב-10 בערב והיינו צריכים לרדת למסילה ולהחליף רכבות ברגל. ואף מילה על הצפיפות.

נחמד לדעת שבמקום כל-כך דינאמי תמיד יש את השירות הלקוי של רכבת ישראל שיספק לי אי של יציבות במים הסוערים האלה. שאול מופז, תתקן כבר ת'רכבת!

(ליאור)

כתיבת תגובה

