תפסיקו לאחר

4 מרץ

משהו שגיליתי בהקשר הרכבת היה שכשהרכבת מאחרת בחצי שעה ומעלה, לא דבר יומיומי, אבל הוא כבר קרה. אתה זכאי לפיצוי של נסיעה בחינם, זה ידע חשוב לדעתי והעובדה שהם לא מפרסמים אותו היא דבר די בלתי ראוי.

אני קראתי את כל הלוח זמנים (שיעמם לי פעם בנסיעת רכבת ארוכה כשהייתי בצבא), וזה לא מופיע שם, זה לא בשילוט בולט וזה לא ידע כללי. בכל זאת הרכבת לא מפיצה את המידע הזה, אפילו כשהנהג מתנצל בכריזה על העיכוב הם לא טורחים לעדכן אותך בזכות הבסיסית הזאת.

מה שקרה אצלי הוא שפעם חיכיתי לרכבת 40 דקות בת"א וכאשר הגעתי למעוז חפצי, ניגשתי לקופה לדרוש פיצוי, הקופאית אמרה לי שהיא לא רשאית לספק לי פיצוי כזה ורק מנהל התחנה שיהיה רק ביום ראשון. רטנתי לעצמי והחלטתי לבוא ביום א' ולדרוש את זכויותיי.

אכן ביום א' הגעתי לתחנה 5 דקות קודם חמוש בראשי בכל הטיעונים והנשק שאני צריך לקראת הויכוח עם מנהל התחנה, היו שם הרבה מילים רציניות כמו האגודה לצרכנות טובה ואף נציב תלונות הציבור. בהגיעי לתחנה ראיתי את המנהל מדבר בטלפון, ניגשתי אליו ואמרתי לו שבחמישי שעבר הרכבת איחרה ב40 דקות, הוא הנהן והוציא לי מהמחשב כרטיס לנסיעה אחת חינם. כל הטיעונים הטובים שלי עלו בתוהו. טוב נו…

רק לידע כללי, מסתבר שיש אדם שתובע את רכבת ישראל בתביעה ייצוגית על העניין הזה בדיוק. אני מאחל לו המון בהצלחה, במקרים כאלו צריך להכאיב לחברות האלו איפה שכואב להן, בארנק.

להשאיר תגובה

