לא אכפת לכם מהילדים שלכם

4 מרץ

Oren, ZAKA photographic departmentמה זה אמור להביע? מי חשב לעצמו: טוב הרי ברור שמסוכן מידי לתת לילד שעוד לא בן 17.5 לנהוג ברכב אמיתי, אז בוא ניתן לו לנהוג במעין טרקטור מצ'וקמק שאין בו את גורמי הבטיחות הבסיסיים שיש ברכב ומעולם לא נועד להיות על כביש.

כי זה מה שמייצג המיול ושאר חבר מרעיו הטרקטורים המחורבנים שרואים הרבה יותר מידי באזור המרכז. נתעלם לרגע מהעובדה שעוד רכבים איטיים יוצרים יותר פקקים ויותר עצבים מה שמסוכן לכולנו. ונתייחס לנושא הקריטי, הדברים האלה מסוכנים! אין להם חצי ממערכות הבטיחות של רכב, הם מיועדים לנסיעה בסיסית בשדות שבהם אתה לא צריך להשתלב בתנועה יותר מידי וגם אין לך סיבה ממשית לחשוש ממכוניות אחרות, זאת מלכודת מוות לילד שאנחנו לא מרשים לו לנהוג במכונית אמיתית. (עוד אחרי הקפיצה)

אבל אני לא מאשים בעיקר את הילדים, גם אני מגיל צעיר רציתי רכב משלי (העובדה שכשבסוף הציעו לי הוריי רכב משלי, וסירבתי כי אין לי בו צורך כרגע, איננה רלוונטית). אבל ההורה שנכנע לתחנוניהם של בנו או בתו מתנהג בחוסר אחריות משווע, אתם יודעים מה זה רישיון במיול? זה שטות, הטסט הוא בדיחה ולימודי הנהיגה הם מגוחכים. הרי אף מחוקק לא ציפה שמישהו יינצל את הפרצה הזאת בחוק וייתן לילד שלו לנהוג בטרקטור איטי ולא בטוח עם המכוניות של הגדולים. מה זה אמור להיות? פתרון מוצלח להצקות של הילד ביום שישי, "אמא תסיעי אותי לכאן, תסיעי אותי לשם", טוב די נמאס לי, הנה קח מפתחות לרכב לא בטיחותי וצא לבלות.

אנחנו חוששים מנהגים צעירים על הכביש, לפחות מי שתכננן את הרכב שהם נוסעים בו שקל את האפשרות שהם ייכנסו לתאונה, כי במיול זה לא חלק מהתכנון.

אני אומר די, אל תקנו להם את השטות, עדיף שישנאו אתכם עכשיו, זה גם ככה הגיל ששונאים בו את ההורים, מאשר שתאלצו לבקר אותם בלווינשטיין. ולמחוקק, הגיע הזמן שתתחילו לקחת אחריות על עצמכם בנושא הזה, וזה לפני שנגיע למצב שניתן לפעוטות לנהוג במכסחות דשא.

del.icio.us שמור את העמוד הזה

Technorati Tags: ,

2 תגובות to “לא אכפת לכם מהילדים שלכם”

  1. memurmarot אפריל 15, 2010 בשעה 12:39 #

    אתה כ"כ צודק,
    ילדים מנג'סים והורים נכנעים ונותנים להם לנהוג במכונות המוות האלה.
    זה נוראי.

  2. Gidi אפריל 18, 2010 בשעה 9:37 #

    קודם כל תודה, והנושא עדיין רלוונטי.
    אבל, אני מודה שאני מופתע.
    זה פוסט מלפני שלוש שנים בבלוג לא-אקטיבי,
    מאז, עברנו לבלוגלי לכתובת – Jukim.blogli.co.il ואנחנו מזמינים אתכן לשם.

להשאיר תגובה

