אלימות שימושית

13 פבר

כבר הרבה שנים שלא התאמנתי באומנות לחימה כלשהי באופן מסודר, פעם הייתי עובד על זה באופן רציני יותר אבל צבא, לימודים ופשוט לא חזרתי אל זה אף פעם. מה שכן לא מזמן יצא לי להשתמש בהכשרה באופן שמאוד שימח אותי. זה סיפור די מטופש אבל לא אכפת לי, אני לא חייב תמיד להתלונן בבלוג הזה.

לפני כמה ימים, שבוע בערך היה לי מבחן ולפני המבחן ליוויתי מישהי כשהיא ניגשה למכונה לקנות בקבוק מים. כשניגשנו למכונה ראינו שמישהי מכה את המכונה ומהר מאוד הבנו שהיא בלעה לה כ-4 שקלים, מתוך אבירות כמובן הצעתי לבעוט במכונה, אז נעמדתי ונתתי לה בעיטה סטנדרטית, המכונה עשתה רעש של כסף נופל אבל לא צץ הכסף, אז הפעם נעמדתי יותר נכון, כיוונתי נכון ויותר ונתתי לה front kick מדויק יותר. הפעם נפל מטבע של חמישה שקלים כבמעין התנצלות.

הרגשתי מאוד גאה בעצמי. אחרי שנים של הכשרה ואימונים, נדיר כשזה בא לידי ביטוי, זה תמיד כייף.

לגבי המכונות האלו, מה שהפתיע אותי היא הבחורה שנבלעו לה השקלים, היא מייד התקשרה למספר על הצג ודיווחה על מכונה בעייתית. אני בד"כ מכניס קודם מטבע בעל ערך נמוך יותר ומוודא שהוא יוצא בעודף, וגם זה רק אם אני זוכר. אחרת כשנבלע לי הכסף אני בועט, מקלל ורוטן בעיקר. אז כל הכבוד לך, אל תוותרי למכונות האלו.

ואם לא את תמיד יכולה ללמוד קצת טאי קוון דו, זה נראה כפתרון מוצלח.

דרך אגב, אומרים שהסיכויים שמכונה כזאת תיפול עלייך ותהרוג אותך גבוהים מהסיכויים שלך לזכות בלוטו.

להשאיר תגובה

