אהבה למכירה

6 פבר

הנה דרך מעניינת להרוויח כמה פאונדים בודדים.

חבר טוב שלי הוא סופר כושל, מתכנת ומפליג ביאכטות בהזדמנויות, כרגע הוא עובד באירלנד בתור מתכנת לצערנו והוא מציע לכל בנות הממלכה המאוחדת לקנות את אהבתו בebay, מדובר באהבה ליום אחד לוולנטיין בלבד אבל הוא חביב למדי.

זה נורא שעשע אותי, הנה הלינק אני ממליץ לקרוא את התיאור של המוצר.

אם את/ה מכירים מישהי בודדה בממלכה המאוחדת אני בהחלט ממליץ על הבחור כבחור לתפארת, הוא אומנם לא יהודי אבל אם בכלל אז זה הדבר הרע היחיד שאני יכול להגיד עליו.

כתיבת תגובה

