רכב גדול – מוח קטן

19 ינו

Fuck you hummerרציתי להתייחס למשהו שקרה לי היום בלילה. היום יום חמישי וחזרתי מירושלים כדי להעביר את סוף השבוע בבית של ההורים, בערב כשהתכוונתי לצאת מהחניה עם האוטו של אבא, נתגלה בפני שג'יפ עצום, אני לא בטוח אם זה היה טרופר או טויוטה או למי באמת אכפת, חונה ליד השער הנפתח שלנו. כלומר השער לא ממש יכל להיפתח עד הסוף, כלומר אני הייתי צריך כמעט לבוא ולשמן בחמאה את דפנות הרכב שלי בשביל לצאת מהחניה. בד"כ הייתי מפענח איזה בית ברחוב הוא האחראי על נושאת המטוסים שחונה ליד הבית שלי ונוזף בו, אבל המשחק של מכבי כבר התחיל, והייתי עוד צריך לאסוף את אחי בדרך, אז לא היה לי זמן ונאלצתי לרטון לעצמי ולקרוא לאמא של בעל הרכב בכל מיני שמות שלא היו מוצאים חן בעיניה בכלל, הייתי רוצה להתנצל על זה, זה כנראה לא לגמרי באשמתה.

בכל אופן, כשהורי חזרו הביתה והתקשרו אליי, שוחחתי על הנושא עם אבא שלי ואמרתי לו שצריך לעשות משהו בנידון, הוא הבהיר לי שהוא כבר ניגש לבית המדובר ונזף באדם המדובר והנ"ל הזיז את המשחתת על גלגלים שלו. אני מבחינתי רציתי להוסיף כמה מילים ואלו הן:

"בעל רכב יקר, אם אתה כבר רוכש רכב עצום, פאלי, לא-בטיחותי ומזיק לסביבה, כל זאת מתוך איזשהו צורך לפצות על משהו אישי, לפחות תראה איפה אתה חונה. לא כולנו צריכים לסבול בגלל רגשי הנחיתות שלך. בתודה, פשוטי העם."

זהו, הוצאתי את רוב העצבים שלי בנושא. אה, לסיכום, התנצלות קטנה-

כל האמור בלשון זכר נכתב מטעמי נוחיות בלבד, עמכן הסליחה.

Technorati Tags: , , ,

כתיבת תגובה

