גולש הקווים הקטן יוצא אל העיר הגדולה

2 ינו

lineriderבמהלך חיפושיי ב-TIGSource נתקלתי בכמה פוסטים על משחק פלאשקטנטן וממכר בשם Line Rider. המשימה היא לכאורה פשוטה: מתחו קווים עם העכבר ותנו לאיש הקטן לגלוש. מסתבר, שהמשחק הקטן הזה צבר לו כבר קהילת חובבים ענפה, שהביאה את יכולות הגלישה של האיש הקטן עם הצעיף לשיאים שבאולימפיאדת החורף יכולים רק להתקנא בהם. חיפוש קצר ב-YouTube, יעלה דברים מדהימים.

מתברר, שהמשחק הצליח במידה כזו עד שהוא נקנה על ידי מפתחת משחקים שמתכוונת לשחרר אותו לקונסולות הנינטנדו DS והנינטנדו Wii. נראה לי נחמד לשחק בזה על קונסולה ניידת, למרות שעל מסך טלוויזיה זה נראה לי די טיפשי. סה"כ מדובר בהעברת זמן חביבה למדי במהלך שיעורים משעממים באוניברסיטה, אבל אני לבטוח שהרבה יותר מזה. כמו שסיכם אחד המתגבבים ב-TIGSource, כל פעם שאני מנסה לעשות משהו מורכב אני סוגר את החלון או מתוך תסכול או פשוט משעמום.

Technorati Tags: ,

כתיבת תגובה

