אני נגד סלקום. סיכום ביניים

22 דצמ

Cellcom logo CC-by-nnc-saאחרי שסלקום הוזילו את התעריפים שלי ב-33% חיכיתי לסוף החודש, לחשבונית. הייתי משוכנע שברגע האמת הם יראו את פרצופים האמיתי וכל הסיכומים וקיצוצי המחיר יהיו כלא היו. והנה הגיע ה-20 לחודש, חשבונית דצמבר מופיעה לה באתר האינטרנט, והפתעה: החבר'ה עמדו בסיכומים, 35 אגורות לפני מע"מ.

הצצה קלה לבדיקת שם התוכנית החדשה והפתעה נוספת: התוכנית החדשה שלי היא "עובדי חברות 14". במחי הקלדת מחשב סלקום הפכו אותי, הלקוח הקטן שמדבר בערך 5 שעות בחודש, ללקוח עסקי. משעשע מאוד לגלות שכשהסגולים רוצים הם יכולים לעשות הכל.

Technorati Tags: , , , , , ,

javascript hit counter

להשאיר תגובה

