אגוטריפ

17 דצמ

Boazאגודת הסטודנטים שלחה לי בשבוע שעבר מכתב בו היא מזמינה אותי להצטרף למאבק בוועדת שוחט. על המכתב חתום בועז טופורובסקי, שהוא, כך הסתבר לי, יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת תל אביב. דיוקנו של אותו בועז התנוסס לו בתכלכלות בראש האיגרת, כפי שניתן לראות בתמונה המצורפת.

דיוקנו המצודד של בועז יקירנו גרם לי לתהות. על מה בדיוק הוא חשב כשבחר לצרף את דיוקנו לאיגרת נגד ועדת שוחט? האם על עשרות הבנות הגלמודות שיוכלו לחמם את ליבן עם תמונתו? האם על הסטודנט הלוחם, שיוכל להביט בתמונתו בעיניים כלות ולהגיד "זה המנהיג שלי"? האם חשב על חבר המרושעים יושבי ועדת שוחט, שעתה יוכלו להצמיד פנים לרובין הוד הסטודנטיאלי שלוחם בהם מלחמת חורמה? אני בספק.

בועז קשישא ודאי חשב על כך שהבחירות הבאות למועצת האגודה ממשמשות ובאות, וודאי רצה ליצור "קשר בלתי אמצעי ורגשי" עם הבוחר. או שאולי מדובר באגוטריפ נקי ובסיסי של פוליטקאי מתחיל ומלוקק, מי יודע. לבועז הפתרונים.

Technorati Tags: , , , ,

hit counter script

להשאיר תגובה

