אתם ידעתם שיש עוד חברה שמתחרה בבזק? כי אני לא

4 דצמ

072. from the company siteככה, לפתע, גיליתי ביום שישי ש-012 קווי זהב מציעה ללקוחותיה קווי טלפון ביתיים שמחליפית הקווים הרגילים של בזק (או של הוט, אם יש לכם כאלה) עם קידומת 072. מבירור קצר באתרי החדשות המובילים, מסתבר ש-012 מציעה טלפון קווי כבר מדצמבר 2005, ואני בכלל לא ידעתי. בהתחלה חשבתי שזו פאשלה שלי, אבל בסוף החלטתי שלא. בכל זאת, חברה מציעה מוצר, ועוד אחד שנחשב לכל-כך אטרקטיבי, ועד היום, כשהצצתי בחשבון החודשי של החיבור לאינטרנט, לא ראיתי אף לא פרסומת אחת למוצר הזה? וזו לא היתה הטעות האחרונה.

אז אחרי שהם ניסו להסתיר ממני את השירות, מסתבר ש-012 המשיכו ברגל שמאל: בדף החשבון שמודיע על השירות הטלפוני מוצעים שני מסלולים – "לא דיברת לא שילמת" שפטור מתשלום חודשי קבוע, ו"מדברים חופשי", שבו משלמים 99 שקלים בלבד. אז למה רגל שמאל? כי באותיות הקטנות כתוב שגם אם "לא דיברת לא שילמת" עדיין תצטרך לשלם תשלום חודשי קבוע של 10 שקלים עבור מתאם למשך 36 חודשים. אופס, לא דיברתי – כן שילמתי.

בשורה התחתונה, 012 מציעים קו טלפון ביתי עם קידומת של 072 בטכנולוגיית VoB (על תשתית אינטרנט), שהוא עדיין במסגרת ניסוי של משרד התקשורת. הדיל המשתלם יותר, שבו משלמים גם אם לא מדברים, מציע שיחות ב-4.8 אגורות לדקה בשעות השפל וב-9.9 אגורות לדקה בשעות השיא ליעדי הוט ובזק. מצאתם עוד מישהו עם 072 – דברו איתו חינם, לפחות בינתיים.

Technorati Tags: , , , ,

advanced web statistics

2 תגובות to “אתם ידעתם שיש עוד חברה שמתחרה בבזק? כי אני לא”

  1. צפריר ינואר 23, 2007 בשעה 23:17 #

    יש גם 074 של בזק בינלאומי – אצלהם לפחות לא חייבים לקנות מתאם, ואפשר להשתמש בטכנולוגיות אחרות במקום (טלפון על גבי מחשב, מרכזיית איי פי)

    בכל מקרה, תיזהר!

    אם אתה משתמש באינטרנט לשיתוף קבצים, לא יישאר לך רוחב פס לשיחות. אם אתה מנותק מהאינטרנט, אין לך טלפון.

  2. Lior ינואר 24, 2007 בשעה 21:12 #

    לא ידעתי שבזק בינלאומי מציעים גם שירותי טלפוניה פנים-ארציים. הם פונים גם ללקוחות ביתיים או רק לעסקים? כי 072 פונים גם למשתמש הביתי, בגלל זה הם תחרות, אני בספק עם בזק בינ"ל מתחרים בבזק במגרש הביתי שלהם. .
    תודה על העצות, לא חשבתי על נושא הורדות הקבצים., אבל האמת שאני גם ככה כמעט לא מוריד בגלל שיש לי לאפטופ ואני לא אוהב להשאיר אותו עובד למשך שעות

להשאיר תגובה

