אני נגד סלקום. מערכה ראשונה

28 נוב

Cellularהסלולרי שלי ואני עומדים להיפרד. בשבוע שעבר הסתבר לי שסלקום העלתה שוב את תעריפיה, ב-5 אגורות לדקה. כנראה שהעובדה שההכנסות והרווח הנקי שהחברה גרפה ברבעון האחרון והגידול המסיבי שהיא הציגה גם בהשוואה לרבעון המקביל וגם לזה הקודם, פשוט לא היו מספיק. גם העובדה שסלקום היא חברת הסלולר הרווחית ביותר בישראל כנראה כבר לא מספיקה לפרנסי סלקום, שרוצים רק עוד ועוד ועוד.

אז החלטתי שדי, נשבר לי. גם ככה אני משלם יותר מדי, 55 אגורות לדקה, ועכשיו מעלים לי את המחיר בכמעט 10%. לא רוצה. אז אמרתי להם את זה.

בראשון בבוקר התקשרתי למוקד של סלקום, וביקשתי מהם בנימוס שיחזירו את התעריפים שלי למחיר המופקע ששילמתי בחודש שעבר במקום המחיר החדש. באופן לא מפתיע הם סרבו, ואני שלפתי את נשק יום הדין: או כסף, או שאנחנו נפרדים. המוקדנית, שמה רעות אם זכרוני אינו מטעה אותי, איימה שההתנתקות כרוכה בטפסים רבים. "את מנסה לאיים עלי בטפסים?" אמרתי לה, מתחיל להתעצבן מעדנות. בסופו של דבר היא סרבה להוריד את המחיר, וסוכם שהיא מעבירה לא את טפסי ההתנתקות במייל. וכך היה.

אתמול מילאתי את הטפסים והיום אני שולח אותם. אני מאמין-מהמר-מקווה שבסלקום יתקפלו ויבואו לקראתי אחרי שיקבלו את ה"טפסים". אם לא, אז אמצא את עצמי ללא טלפון סלולרי. לא נורא, פחות אנשים יציקו לי. אני תמיד יכול הרי לעשות מנוי בחברה אחרת או למצוא פתרון יצירתי אחר דוגמת מחשב כף יד עם תוכנת VoIP. וכבר בדקתי תעריפים.

נחייה ונראה.

 

Technorati Tags: , , , , , , , , , , , , , , ,

web site hit counter

2 תגובות to “אני נגד סלקום. מערכה ראשונה”

  1. אנונימוס נובמבר 30, 2006 בשעה 15:14 #

    אז חשבת שהם יתקפלו, וירוצו אחריך. זה לא קרה. אל תדאג ליאור, נשארו להם מספיק פראיירים שימשיכו לשלם להם או לחברות הסוללר האחרות מחירים מופקאים. ומה עם בזק? הם לא גונבים אותך

  2. bakk נובמבר 30, 2006 בשעה 20:36 #

    שלום אנונימוס וברוך הבא לפינתי. בעבר דווקא זכיתי לחיזורם של אנשי שירות הלקוחות של סלקום על איומי התנתקות רפים הרבה יותר טוב. אני מניח שתשמח לשמוע אבל הניתוק שלי מסלקום עכשיו הוא מוחלט בהחלט. אין לי קו, אין לי חשבון ואין לי אם מי לדבר. אני לא יוע כמה זמן אחזיק בזה ואני לא יודע אם הטלפון הנייד שאולי אעשה לבסוף לא יהיה שוב בסלקום. הכל סוגייה של מחיר
    לא כל כך הבנתי את עמדך לגבי בזק. אם אתה אומר שבזק לא גונבים אותי אני לא בטוח שאני מסכים איתך. התעריפים שלהם מופקעים בדיוק באותה רמה, עובדה שהמחירים שהוט מציעים לאותו שירות הם נמוכים בהרבה. אם מסתכלים על כל המקלות בגלגלים שבזק ניסו והצליחו לתקוע להוט אני בספק אם ניתן להגדיר אותם כחברה הגונה. מה גם שבזק לא ממש מציעה מחירים נוחים יותר מיתר חברות הסלולר – חברת-הבת שלה פלאפון היא חלק לא קטן מהאוליגופול של חברות הסלולר והיא לא מציעה מחירים תחרותיים יותר מדי.
    דווקא לשוק השיחות הביתיות שבזק שולטת בו כן יש תחרות אמיתית בישראל. היום כל אחד יכול לרכוש יחידות שיחה בשירות רשת דוגמת סקיייפ או וונגופון ולדבר בלי שום דמי שימוש חודשיים כמו אלה שגובה בזק, ובתעריפים נמוכים בהרבה.

כתיבת תגובה

